Курс Просування бізнесу у Facebook, Instagram. Таргетована реклама.
Опис курсу:
Facebook і Instagram сьогодні один з найпопулярніших інструментів для реклами практично будь-якого бізнесу, що дозволяє донести інформацію до цільової аудиторії, вибудувати з нею довірчі відносини, завоювати лояльність, захистити бізнес - репутацію. Саме тому все більше компаній, незалежно від розміру, вкладають багато часу і коштів, наймають SMM - фахівців, щоб організувати успішне просування бізнесу в цих соціальних мережах.
Наш навчальний центр на чолі з SMM-експерт готовий допомогти вам в отриманні актуальних знань на курсі з просування бізнесу в Facebook і Instagram!
Курс побудований на великій кількості прикладів з різних напрямків бізнесу і підійде вам, якщо ви:
- хочете почати просувати себе або свій бізнес в Facebook, але не знаєте на 100% як це робити ефективно
- вже просувається в Facebook, але вас не влаштовує результат
- хочете залучати з Facebook клієнтів, відвідувачів на сайт, e-mail передплатників
- Власник бізнесу і бажаєте грамотно ставити завдання співробітникам, зайнятих просуванням вашого бізнесу в соціальних мережах і контролювати їх виконання
- хочете знаходити грамотних і досвідчених підрядників, правильно оцінювати їх потенціал і методи роботи для виконання просування
Вимоги до слухачів:
Для успішного навчання слухачам необхідно володіти основними навичками роботи з
комп'ютером та мати досвід роботи у соціальних мережах. Також, для результативного
навчання рекомендовано мати Сторінку (бізнес-сторінку, не особистий профіль) у
Facebook, Instagram .
Курс призначений для:
- власників малого і середнього бізнесу, які планують просувати свій сайт / бренд / товар / послугу в Facebook, Instagram.
- фахівців з реклами, маркетологів, співробітників, що відповідають за підтримку іміджу та просування компанії в інтернеті
- для всіх, хто хоче освоїти нову спеціальність "smm- фахівець".
Умови навчання:
- Навчання в класах УЦ або «живе» навчання в форматі онлайн
- Методичний матеріал
- Можливість робити відеозапис під час уроку (онлайн формат)
- Практичні заняття на уроці, засновані на прикладах з життя
- Живе спілкування з тренером в реальному часі (онлайн формат)
- Підтримка викладача на період навчання
Після закінчення курсу ккожен слухач отримує авторський сертифікат НЦ Бейсік. Детальніше про сертифікати можна прочитати тут
Випускники цього курсу найчастіше записуються на курс
Контекстна реклама Google Ads
Інформація про викладача:
Віталій Трохимчук – досвід роботи в маркетингу з 2016 року. Пройшов шлях від junior
marketing manager до керівника відділу інтернет реклами. На даний момент є експертом
з ведення рекламних кампаній у Google Ads, Facebook Ads агенції Jiwo Agency
(рекламний бюджет проектів за 2020 рік понад 80 000 $).
Як тренер з реклами у Facebook та Instagram Віталій працює з 2019 року.
Приклад уроку Віталія можна побачити тут.
Форма навчання | Вартiсть, грн. | Кiлькiсть годин | Кiлькiсть занять |
Индивидуальное | 13000 | 14 | 7 |
Группа 5 чел. | 3999 | 14 | 7 |
Группа 5-10 чел. | 3999 | 14 | 7 |
ПРОГРАМА КУРСУ / ПРОГРАММА КУРСА НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ
Тема №1. Вступ
1.Місце соціальних мереж і таргетингу в системі маркетингу.
2.Цикл прийняття рішення і воронка залучення клієнта.
3.Спільнота, група, захід - що вибрати для просування свого бізнесу ?
4.Нюанси формування команди для просування в соціальних мережах
5.Що вибрати: просування своїми силами або аутсорсинг.
6.Створення сторінок в Facebook і Instagram. Типи облікових записів.
Тема №2. Робота з контентом
1.Особливості та види контенту для Facebook і Instagram.
2.Типи контенту: інформаційний, який продає, освітній, експертний, вірусний,Конкурси, UGC.
3.Створення контент-плану
4.Як зробити рекламний креатив, якщо ви не дизайнер
5.Збільшення показників залученості
6.Корисні сервіси для роботи з контентом:
- для аналіза сторінок конкурентів
- для автопостінга.
Тема №3. Таргетована реклама в Facebook і Instagram Частина 1
1.Принципи роботи таргетингу і фактори, що впливають на результат
2.Способи запуску реклами в Facebook і Instagram
3.Створення рекламного кабінету, знайомство з інтерфейсом
4.Що таке бізнес-менеджер і для чого він потрібен
5.Типи рекламних кампаній, їх структура
Тема №4. Таргетована реклама. Частина 2
1.Створення першої рекламної кампанії. Чому можуть не схвалити рекламну кампанію. Основні правила створення оголошення.
2.Як отримати перших передплатників за допомогою таргетированной реклами
3.Аудиторії: призначені для користувача, схожі
4.Що таке піксель і як його налаштувати
5.Знайомство з Google Tag Manager
6.Знайомство з Tag Assistant і Pixel Helper
Тема №5. Таргетована реклама. Частина 3
1.Налаштування подій пікселя
2.Інструменти для перегляду рекламних оголошень конкурентів
3.Робота зі звітністю
4.Особливості запуску рекламних кампаній з метою " Конверсії "
5.Масштабування і оптимізація
6.А / B тестування
7.Кому і з яких питань можна писати в техпідтримку в Facebook
Тема №6. Знайомство з Google Analytics
1.Що таке Google Analytics
2.Установка GA через Google Tag Manager
3.Робота з інтерфейсом, основні параметри
4.Що таке UTM мітки і для чого потрібні
Тема №7. Робота з аналітикою або чому немає продажів
1.Обробка звернень в direct
2.Оцінка якості трафіку в Google Analytics
3.Зона відповідальності SMM менеджера і таргетолога
4.Як зрозуміти, чому таргетинг не працює
Тема №8. Негатив в соц.сетях. Робота з блогерами
1.Види негативу. Можливі джерела негативу: як знайти.
2.Робота з негативом.
3.Співпраця з блогерами (лідери думок, адвокатами бренду і агентами впливу та ін.).
Тема № 9. Завершення курсу. Відповіді на питання.
ЗАПИС УРОКУ З КУРСУ "
ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ У FACEBOOK, INSTAGRAM"
Відгуки про навчання | Пройти тестування з цього курсу | Список усіх курсів